Inpakken - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Paul Stege - WaarBenJij.nu Inpakken - Reisverslag uit Helmond, Nederland van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Inpakken

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

15 Juni 2014 | Nederland, Helmond

Ik was gisteren bezig om mijn koffer te pakken, maar ik had veel te veel. En daar moest nog een stapel bij van Lianne die Marit vandaag mee zou brengen. Lianne had voor Arlette ook nog diverse kledingstukken gehaald.
Marit is vanochtend geweest en zag mijn koffer en de stapel kleding en andere spullen, waardoor de stapel 2x de hoogte van de koffer had.
Marit is gaan selecteren, vouwen, passen, meten en instoppen, waardoor ze uiteindelijk nog ruimte over had. De koffer kan vanavond gewoon dicht.

• 15 Juni 2014 - 21:48

Lidy:

Inpakken is ook vrouwenwerk dat zie je maar weer.
    Goede reis, groeten aan Arlette en samen een geweldige tijd toegewenst.

• 17 Juni 2014 - 22:45

Truus :

Goed van Marit en nu mooi genieten van elkaar het is zo voorbij