Woensdag 18 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Woensdag 18 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Woensdag 18 juni

Blijf op de hoogte en volg Paul

18 Juni 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Vanochtend al weer vroeg opgestaan. Opnieuw met Arlette mee naar haar school. Dit omdat we met een groep naar de WK-wedstrijd Australië - Nederland wilden kijken. De eerste helft kijken we via live streaming op het digibord. De tweede helft in een bar.
Het kijken van de eerste helft verliep niet volgens plan, het beeld kwam niet goed binnen. De tweede helft in een bar;buiten met banken, afgeschermd tegen het licht, veel Nederlands gezind publiek. Het resultaat van de wedstrijd (2-3) was goed voor de stemming.
Daarna naar de buren, comfortabelere zitplaatsen en airco.
De wedstrijd Spanje - Chili staat op het punt van beginnen.
Een drankje besteld en die kregen we snel.
Daarna wat te eten besteld. Na ongeveer een uur toch maar eens naar het eten gevraagd, bleek dat de kok nog niet gearriveerd was. Nog een paar keer gevraagd. Eindelijk kwam de kok en kregen we een klein hapje van het huis aangeboden voor de vertraging. Weer wachten, bleek na afloop van de wedstrijd dat de kok nog niet was begonnen aan ons eten; toen maar direct gecancelled.
's Avonds niets meer gedaan.

• 18 Juni 2014 - 21:18

Lidy En Willem:

Hup Holland hup !!!
    Het kan bijna niet meer fout gaan hé.
    Veel plezier bij Spanje-Chili.
    Vergeet je niet om vandaag of morgen een paar foto's te maken?

• 18 Juni 2014 - 21:22

An Abee:

En schreeuw je lo gen maar uit je lijf. Veel plezier met zijn allen.

• 19 Juni 2014 - 09:23

Wil:

Wat een leuke foto's,wat fijn om nu eens met je eigen ogen te zien hoe Arlette daar werkt.
    Het klinkt allemaal heel ontspannen en gezellig, blijf genieten!

Tags: voetbal