Donderdag 19 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Donderdag 19 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Donderdag 19 juni

Blijf op de hoogte en volg Paul

21 Juni 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Het ritme begint vertrouwd te raken. Al vroeg er uit om met Arlette mee te kunnen. Dit keer niet mee naar school, maar Arlette zet mij bij Karakter af. Karakter is een strandpaviljoen aan het vliegveld. Daar een ligbed en parasol opgezocht en heerlijk gaan lezen. Hoewel bewolkt liet de zon zich toch regelmatig zien en was dan ook direct warm. ’s Middags tegen 1 uur begon het echter te regenen. Snel een plekje gezocht aan de bar waar het droog was. Daar een heerlijke vruchtencoctail genomen; enkel vers fruit.
Tegen twee uur kwam Arlette mij halen. Naar huis gegaan. Thuis gekozen om naar een Japans restaurant te gaan waar we tussen 5 en 7 terecht konden voor ‘happy hour’.
Rond 7 uur weer thuis. “Even’ op bed gaan liggen om ongeveer 23.00 uur weer waker te worden. Om half een ’s nachts weer naar bed en geslapen tot de volgende ochtend.

• 21 Juni 2014 - 08:57

Lidy En Willem:

Begrijp ik hieruit dat je beter en langer slaapt dan thuis?
    Maar je doet natuurlijk ook zoveel ( als je tenminste niet op het strand ligt hihi).
    Ik kijk iedere keer uit naar je verslagje.
    Blijven schrijven hé!!!!

• 21 Juni 2014 - 15:58

Paul Stege:

Lidy het is heel vermoeiend, alle indrukken die op mij af komen. Maar het is heel mooi en heel leuk.

Tags: happy hour