Zaterdag 21 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Zaterdag 21 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Zaterdag 21 juni

Blijf op de hoogte en volg Paul

21 Juni 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Vanochtend vroeg brood uit de diepvries gehaald, koffie gezet en buiten gaan zitten. Arlette Blijft nog een poos slapen, ze is hard toe aan vakantie. Ze moet dit weekend nog diverse dingen voor school doen. Ik ben buiten gaan lezen, daarna begonnen met foto’s toevoegen aan mijn reisverhaal.
Het valt niet mee om het reisverhaal bij te werken; niet omdat ik het op Arlette’s pc moet maken en niet omdat ik de website niet beheers. Zo probeer ik al vanaf dag 1 Sint Maarten als lokatie aan te duiden, maar dat is mij nog niet gelukt. Ik krijg Sint Maarten in Noord-Holland, Philipsburg in de Verenigde Staten, Marigot op St. Lucia of helemaal niets; het is om wanhopig van te worden. Nou ja, Noord-Holland is wel leuk.
Met Arlette naar Marigot. Eerst naar het bakkertje waar ze heerlijke belegde broodjes hebben. Omdat de broodjes die er lagen allemaal met boter en/of kaas waren belegd heb ik er zelf een samen laten stellen. Een stokbrood met tonijn, tomaat en olijven. Omdat het vakantie is nog een croissant er bij, dat dan weer wel. Met een ter plaatse vers geperste jus d’orange begint de dag goed. Met Arlette door een paar kledingwinkeltjes gelopen. Belt Roel of we zin hebben om de wedstrijd Duitsland – Ghana te gaan kijken. De wedstrijd begint om 12.00 uur, dus wij terug.
Na afloop van de wedstrijd een paar spelletjes dart gespeeld met Roel, Han en partner Ingrid. Han heb ik eerder deze week ontmoet bij Karakter; hij werkt daar. Blijken Han en Ingrid tegenover ons te wonen in het complex van Fishermans Warf.
’s Avonds is Arlette gann werken. Ik heb een boek gekozen uit de enorme stapel die in mijn koffer zat en ben gaan lezen. Af en toe nam Arlette pauze en speelden we Triominos; gezellig om weer een spel te kunnen spelen met Arlette.

  • 21 Juni 2014 - 19:09

    Wil:

    Nou Paul geen zorgen, je doet het hartstikke leuk.De verhalen die je schrijft zijn leuk en wij snappen echt wel waar St Maarten ligt hoor.Of zit je toch stiekum gewoon in Noord Holland?
    Wat leuk de foto's met de kinderen en Arlette ;en jij onder de palmboom, om jaloers van te worden!


  • 21 Juni 2014 - 20:40

    Agnes:

    Ach het gaat om je verhaal en dat is gewoon hartstikke leuk om te lezen. Dus vooral doorgaan :)

  • 21 Juni 2014 - 20:52

    Lidy En Willem.:

    Misschien als je eiland St. Maarten probeert?
    Of het plaatsje waar Arlette woont?
    Gezellig om iedere dag een update te krijgen.
    Tot morgen

  • 22 Juni 2014 - 13:29

    Paul Stege:

    Lidy, maak maar een fictief reisverslag aan en probeer het een keer. Honderd punten als het jou lukt om Sint Maarten op de kaart te krijgen.

Tags: zaterdag

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 12241

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: