Dinsdag 24 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Dinsdag 24 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Dinsdag 24 juni

Blijf op de hoogte en volg Paul

25 Juni 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Thuis al een kopje koffie gezet. Daarna op naar de bakker en vervolgens naar het strand. Op het strand een paar fotos gemaakt. Toen ik mijn plastic tasje weer oppakte realiseerde ik mij dat ik mijn tasje met geld, telefoon en pasjes niet om min nek had hangen, Ook mijn e-erader zat er niet in.
Omdat ik Arlette niet kon bellen besloot ik te voet op zoek te gaan naar haar school. Dat bleek een stuk eenvoudiger te vinden dan gedacht.
Ik wist dat Arlette vandaag een overvol programma had met gesprekken met de directrice en daarna met ouders en met een filmploeg die haar klas wilde filmen. Daarom naar Lotte gegaan die op dat moment de klas even overgenomen had omdat Arlette in een gesprek verwikkeld was.
De sleutel van de auto gepakt en tot mijn opluchting het tasje langs de stoel tegen het portier zien liggen. De e-reader la er niet bij, maar daarvan had ik al snel het vermoeden dat ik die vergeten was.
Terug naar Karakter. Een ligbed gekozen en conform het gebruikelijke ritueel het nodige vocht binnen gekregen. De eerste koffie hoefde ik niet te bestellen, die stond al bij mij voor ik het mij goed en wel realiseerde: I love Sint Maarten.
Na haar werk kwam Arlette en nam een gezonde coctsil van 100% verse vruchten en om deze "overkill aan viamines" te compenseren een stuk appeltaart met ijs en slagroom.
Daarna naar huis.
Aan het begin van de avond ben ik met Arlette naar het Royal Palm Hotel gegaan waar je in een mooie omgeving heerlijk kunt eten.
Daarna naar huis.

  • 25 Juni 2014 - 05:33

    Truus:


    Denk je het veilig om te hebben en dan mis je dat tasje ineens
    Maar gelukkig heb je het terug en lag het in de auto.
    Toch makkelijk he dat tasje om je nek ?
    Hoelang moet Arlette nog les geven ?

  • 25 Juni 2014 - 07:10

    Agnes:

    Man wat een leven :) Wat zal jij bruin zijn inmiddels :) Geniet lekker door :)

  • 25 Juni 2014 - 07:26

    Lidy En Willem:

    Pffff....dat was even schrikken maar ook dat is weer goed afgelopen.
    Wat een genot om lekker op dat mooie strand te liggen, ik word bijna jaloers.

  • 25 Juni 2014 - 10:42

    Gerda:

    Ik krijg na het lezen van je reisverslagen ook zin om naar Sint Maarten te gaan. Hebben ze daar ook leuke hotelletjes? Nog heel veel plezier.

  • 25 Juni 2014 - 14:08

    An Abee:

    Ik lees het al druk druk druk . Vandaar dat je er met je hoofd niet bij was. Wel goed opletten hoor dat je je papieren niet kwijt raakt. De trammelant die je dan hebt. Gelukkig goed afgelopen. Maar je geniet volop lees ik fijn voor je. Groetjes

  • 25 Juni 2014 - 14:26

    Susan:

    Druk, druk, druk, druk. Strand, wedstrijd kijken, eten, drinken. Geen wonder dat je dan iets vergeet.
    Gelukkig alles weer terecht.
    Wat zal jij moeten wennen als je straks weer thuis bent.

    Susan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 12235

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: