Zondag 29 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Zondag 29 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Zondag 29 juni

Blijf op de hoogte en volg Paul

29 Juni 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Vandaag is een groot gedeelte van de dag al ingepland. Nederland moet voetballen en daarom gaan wij naar Rembrandt.
Ik zit met mijn onbijt buiten, onderwjl schalt zoals iedere ochtend bij de buren 'Jezus' in allerlei vrolijke liederen via de huiskamer naar buiten; 'Walk with Jezus trough the door' en 'my hart is open'.
Het werd geen Rembandt, maar een bar waar we deze week al een keer eerder waren en waar het vol zit met Oranjefans.
Tijens de wedstrijd van Nederland tegen Mexico ontoet ik Naufhar en zijn moeder; leuk om hun te leren kennen. De wedstrijd werd spannend, de uitslag geweldig. Nederland wint door in de allerlaatste minuten 2x te scoren en stuurt daarmee Mexico naar huis.
Te voet naar een andere bar vlakbij om het te vieren. Daarna weer terug. Onderweg komen we over een markt waar je voor een paar dollar, en soms gratis, een gerechtje kunt proeven van restaurants op Sint Maarten.
Daarna terug naar de wedstrijd van Giekenland tegen Costa Rica. Ik besluit terug naar huis te gaan wandelen. Arlette wil bljven en voor het eerst krijg ik 'goedkeuring' om alleen te gaan wandelen.
Thuis de muziek aan mijn oren en de laptop gepakt.

  • 29 Juni 2014 - 13:48

    An Abee:

    Veel plezier met voetballen kijken. En niet te hard juichen.

  • 29 Juni 2014 - 15:26

    Wil:

    Halleluja!

  • 29 Juni 2014 - 16:31

    Truus:

    Heel hard juichen dan winnen ze misschien hihi

  • 29 Juni 2014 - 16:40

    Willem En Lidy:

    Hopen dat ze winnen vanavond, de Nederlanders bedoel ik dan hé

  • 30 Juni 2014 - 08:24

    Willem En Lidy:

    Ze hebben gewonnen hoor maar die strafschop.......het zal wel normaal zijn maar ik vind het niet sportief.
    Hier wordt het ook weer wat warmer deze week (zegt de weerman) maar het kan nog niet tippen aan het strandweer bij jou hoor.
    Dus geniet maar lekker verder op je strandbedje van je koffie, de zon en de zee.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12252

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: