Vrijdag 4 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Vrijdag 4 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Vrijdag 4 juli

Blijf op de hoogte en volg Paul

05 Juli 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Ik merk dat ik het fijn vind om weer een dag rustig aan te doen. Terwijl Arlette op bed blijft liggen ga ik met een mok koffie en mijn e-reader buiten zitten.
We worden om half twaalf door Cindy opgehaald en gaan naar Rembrandt. Daar naar de wedstrijd Frankrijk tegen Duitsland kijken (0-1). Ik ga met Roel naar zijn huis om daar wat te eten en even op de bank te gaan liggen om vervolgens samen terug te gaan naar Rembrandt. Cindy en Arlette gaan naar het café waar de Colombianen naar de wedstrijd Brazilië tegen Colombia gaan kijken en waar uiteraard ook Naufhar aanwezig is.
Na afloop van deze wedstrijd komen Cindy en Arlette mij ophalen en brengen mij naar huis. Als we langs het café komen met Colombiaanse supporters, dat op een steenworp van ons huis ligt, lijkt het alsof Colombia gewonnen heeft, het is er een groot feest. De werkelijkheid is dat Colombia door Brazilië is uitgeschakeld (2-1). Prachtig dat de uitslag geen aanleiding geeft tot rellen, maar dat men elkaar de winst gunt en feest.
Nu even een moment rust. Zo dadelijk gaan we nog naar de film. Ik word opgehaald en thuis gebracht.

  • 05 Juli 2014 - 06:32

    Truus:

    Jee Paul wat doe jij toch veel maar wel allemaal leuke dingen.

    Hoe is het om Wil weer te zien via de Skype mis je haar al ?
    Vanavond zeker voetballen kijken Nederland mag weer haha.

    Verder leuk om te lezen wat jij daar allemaal doet op Sint Maarten



  • 05 Juli 2014 - 08:11

    Lidy En Willem:

    Vanavond wordt het pas spannend ...... Nederland moet voetballen.
    Ik zou die schmink van Arlette maar even lenen als ik jou was en een rood-wit-blauw vlaggetje op je wang laten tekenen.


  • 05 Juli 2014 - 20:22

    Leny:

    Bij jou is het nog vroeg als Nederland speelt maar hier is het dan 22.00 uur. Ga ik niet redden want om kwart voor zes gaat de wekker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 181
Totaal aantal bezoekers 12242

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: