Zondag 6 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Zondag 6 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Zondag 6 juli

Blijf op de hoogte en volg Paul

06 Juli 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Voor Arlette is het een belangrijke dag: ze laat haar (1e) tattoo zetten.
Ik ga buiten lezen, kan Arlette blijven slapen. In de loop van de dag gaan we even naar Karakter. Tegen de klok van vijf uur zijn Cindy en Arlette er helemaal klaar voor. Ze gaan op pad om allebei hun eerste tattoo te laten zetten. Terug naar huis om het resultaat te laten zien en vervolgens naar de bar om het te vieren.
’s Avonds gaan we naar het Casino, een andere en nog grotere dan waar ik al geweest was. Met slechts een paar euro ben ik de avond weer doorgekomen.

• 06 Juli 2014 - 17:06

Truus:

Spannend !!!!!

• 08 Juli 2014 - 16:43

Lidy En Willem:

je laatste week is nu begonnen hé?
    Kun je het nog volhouden?

• 08 Juli 2014 - 20:38

Truus:

Heeft dat een betekenis die tato?

• 09 Juli 2014 - 13:18

Paul Stege:

Truus, 'let it be' betekent in het Nederlands ziets als 'laat het maar zo zijn'.
    En dat is waarvan Arlette zegt dat ze hier geleerd heeft. Niet alles zoals in Nederland met alle strenge wetgeving, regels en regeltjes. Op Sint Marten komen de dingen op je af, je ziet wel wat de dag brengt, laat het zo zijn.