Dinsdag 15 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Dinsdag 15 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Dinsdag 15 juli

Blijf op de hoogte en volg Paul

16 Juli 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Wat wil je nog doen paps? Mooie vraag, maar naar mijn gevoel heb ik een goed beeld van Sint Maarten gekregen en is er niet iets wat ik echt gemist heb. Dit is mijn laatste volledige dag. We besluiten om nog een keer naar town, Philipsburg, te gaan. En omdat het de eerste dag voor Ilja is ‘moeten’ we naar het Hard Rock café om wat te gaan drinken. Maar we starten de dag met een bezoek aan de luchthaven om afscheid te nemen van Naufhar. Eerst nog even langs ‘het bakkertje’ waar ik mijn ‘multi grain’ broodjes ga halen en Arlette en Ilja een broodje zalm met roomkaas nemen.
Na een verfrissende douche gaan we ’s avonds bij hetzelfde restaurant eten waar Arlette, Inke, Jan-Willem en ook ik onze eerste avond hebben gegeten. Een prachtige lokatie aan het water. Voor mij wordt het de ‘catch of the day’, tonijn.
Het is dinsdag en dus gaan we na het eten direct door naar La Bamba waar jong en oud danst op de salsa muziek. Mooi om te zien. Nog even gepraat met een vriendin van Marit en afscheid genomen van Cindy en Roel.

  • 16 Juli 2014 - 13:36

    Lidy En Willem:

    Dag St. Maarten.
    Nogmaals een goede terugreis en tot ziens in Nederland!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 233
Totaal aantal bezoekers 12256

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: