Woensdag 16 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Woensdag 16 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Woensdag 16 juli

Blijf op de hoogte en volg Paul

18 Juli 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Vandaag is het zover. Ik ga vliegen. Omdat mijn vliegtuig pas om vier uur vanmiddag vertrekt gaan we in de ochtend voor een laatste keer naar Karakter. We gaan vroeg, half negen zitten we al in de auto. Even langs het bakkertje voor brood en dan door. De zee is weer uitdagend en de lucht, op een enkel wolkje na, helder.
We starten met koffie en thee. Zoals vertrouwd insmeren met zonnebrand en op een bed plaats nemen. De parasols worden voor ons geplaatst. Nog een keer de zee in en de golven trotseren. Het is zo heerlijk; zon, wind en de zee.
Ik krijg plots de kriebels en klokslag elf uur gaan we naar huis. Douchen, mijn lange broek aan en de koffer inpakken.
Als iedereen klaar is met douchen, we de koffer hebben ingepakt en alles 2x, 3x en zelfs voor een 4e maal hebben gecontroleerd vertrekken naar........de shop voor onderdelen voor de auto. Arlette moet nog koelvloeistof en ruitenwissers hebben. Mooi om te zien hoe zij met die mannen praat: ze heeft de manier van denken en doen tot zich genomen en weet inmiddels hoe ze de dingen gedaan kan krijgen.
Daarna door naar het vliegveld. Als we aan komen rijden zien we dat het vliegtuig van Air Frances net geland is. We checken in en gaan wat eten en drinken. Kwart voor drie lopen we naar de gate. Het afscheid is even moeilijk, maar gaat toch goed. Als ik door de eerste controle ben stap ik de roltrap op en is mijn avontuur voorbij.
Ik heb een mooie maand op Sint Maarten gehad en mogen zien waar en hoe Arlette leeft.

  • 18 Juli 2014 - 07:39

    Lidy En Willem:

    Jammer dat de vakantie voorbij is maar thuis is het ook 30 graden dus de overgang is niet zó groot hihi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 12250

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: