Dinsdag 17 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Dinsdag 17 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Dinsdag 17 juni

Blijf op de hoogte en volg Paul

18 Juni 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Met Arlette mee naar haar school, St. Regina Primary School, gegaan. Kennis gemaakt met de andere leerkrachten en met de directrice. In de koffiekamer bleek dat de persoon die de weekopening ging doen pas later op school zou zijn. De weekopening is een moment dat alle kinderen bij elkaar komen en dat een van de leerkrachten de kinderen toespreekt. Arlette bood direct aan om het over te nemen.
Na de weekopening gingen alle kinderen terug naar de klas en kon Arlette starten met haar lessen. Aan het einde van de ochtend werd ook afscheid genomen van de voorleesouders die voor dit schooljaar voor laatst aanwezig waren.
’s middags door naar de bar waar we op een groot scherm de WK-wedstrijd Brazilië-Mexico gingen kijken. Daarna naar het appartement om even te gaan liggen. Ik ben direct als een blok in slaap gevallen.
’s Avonds ben ik met Arlette en Cindy naar het Casino geweest. Bij aanmelding kreeg ik een tegoed van tien euro om op een van de speelautomaten mijn geluk te gaan proberen. Zelf had ik 40 euro bij me. Zoals ik Arlette al eerder had horen vertellen waren alle drankjes gratis. Na enkele uren gingen we weer naar huis, ik met 50 euro.

• 18 Juni 2014 - 14:58

Agnes:

Hahaha nou kun je nog een avondje plezier hebben in het casino :) Leuk om je dochter zo aan het werk te zien!

• 18 Juni 2014 - 16:10

Susan:

Wat goed dat die persoon te laat was. Kon je meteen zien hoe knap je dochter is. Dat ze dat zo durft zonder voorbereiding. Mijn complimenten.
    Fijn dat de reis goed is gegaan en dat je nu geniet.

Susan

• 18 Juni 2014 - 16:17

An Abee:

o jij bent druk bezig. Kan je de jeugd wel bij benen? Is toch wel erg leuk om je dochter zo bezig te zien. Je glimt zeker van oor tot oor? Wat kijken jullie beide blij op de foto toen je aankwam. Genieten hoor. Daaaaaaag

• 18 Juni 2014 - 16:38

Leny:

Oh je, 50 euro. Als je maar niet verslaafd raakt.

• 18 Juni 2014 - 16:51

Lidy En Willem:

Ga je nu ook naar Nederland-Australië kijken op groot scherm?
    Zal wel gezellig zijn.
    Hopelijk winnen ze !!!