Vrijdag 20 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Vrijdag 20 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Vrijdag 20 juni

Blijf op de hoogte en volg Paul

21 Juni 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Vandaag gaan juf Arlette, juf Frauwien en juf Lotte samen met ouders en de kinderen naar het strand aan het andere einde, en op het Franse gedeelte, van het eiland. Het LeGallion beach is het meest kindvriendelijke stuk strand met over een grote breedte weinig diepgang. De ouders rijden en ik mag mee. In tegenstelling tot gisteren is het een mooie stranddag. De kinderen vermaken zich opperbest. Na afloop met z’n allen naar Mc Donalds waar de frietjes, cheesburgers, hamburgers en kipnuggets gretig aftrek vinden. Daarna naar huis en douchen.
Ik zorg voor een maaltijd voor Lotte en Arlette. Daarna is de avond voor mij alleen. De beide dames gaan naar ‘graduation school’; de schoolverlatersavond van groep 8. Daar gaat al het onderwijzend personeel naar toe.

• 21 Juni 2014 - 05:37

Truus:

Paul wat ik nu zo lees heb jij het goed daar naar je zin.

Wat een belevenis om daar te zijn zon zee en strand
    Kan jij er goed tegen die warmte?
    Zag een foto dat jij bij de kinderen zat van Arlette haar klas
    Leuk om je dochter zo te zien hoe zij les geeft.
    Hoef niet te zeggen geniet er maar van want dat doe jij wel haha

• 21 Juni 2014 - 08:28

An Abee:

Ik lees wel dat je je niet verveeld. Druk programma maar wel erg leuk. Hoe gaat het daar eigenlijk met je dieet ? Wat vliegen de dagen daar toch om genieten hoor. X

• 21 Juni 2014 - 09:09

Lidy En Willem:

Wat heerlijk om te lezen dat je het goed naar je zin hebt.
    Ik proef een beetje dat het klimaat je goed doet en het lijkt wel of je meer energie hebt.
    En eens een avond voor jezelf is ook wel heerlijk toch?
    Je foto's onderstrepen je verhalen.
    Ik kijk alweer uit naar het volgende verslagje.

• 21 Juni 2014 - 11:04

Leny:

Paul het klinkt allemaal echt als vakantie. Wat moet dat leuk zijn om Arlette zo bezig te zien.

• 21 Juni 2014 - 16:04

Paul Stege:

An mij helemaal aan mijn dieet houden gaat niet lukken, maar veel 'overtredingen' zal ik niet hoeven te maken. De vis is hier prima, bij de Mac hebben ze salade en bij Arlette thuis maak ik iets wat redelijk in de buurt komt van mijn dieet.
    En het klimaat doet wonderen lijkt het wel.

Tags: stranddag