Donderdag 21 april: Ladiesnight - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Donderdag 21 april: Ladiesnight - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Donderdag 21 april: Ladiesnight

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 April 2016 | Sint Maarten, Kooibaai

Waarom was het zo vervelend vannacht als ik op mijn rug ging liggen? Ik kijk in de spiegel en zie dat mijn rug voor een gedeelte vuurrood is. De zon heeft haar werk gedaan. Vandaag beter opletten. Ik heb Arlette beloofd een multigranen broodje en croissant op school te brengen. Als ik haar klas binnen loop dan valt mij direct de ruimte op: groot, verschillende hoekjes waar de leerlingen apart kunnen gaan zitten en het lokaal is opgeruimd. En behalve dat ook de airco, het is er heerlijk koel.
Ik geef Arlette haar broodje en ga verder richting strand. Na een paar uurtjes loop ik over het strand naar Karakter. Als ik tegen vijven thuis kom dan krijg ik direct te horen dat mijn gezicht vuurrood is. Had ik alles goed ingesmeerd behalve mijn gezicht (-:
Arlette maakt een heerlijke curry schotel.
’S avonds worden we opgehaald, het is ladiesnight bij Rhythm & Booze. Voor de dames zijn alle drankjes gratis! We praten wat onder het genot van een drankje en tapas. Het is geen bar of kroeg zoals we die in Nederland kennen; overal staan lounge banken. Het creëert een prima sfeer. Morgen moet er weer gewerkt worden dus we gaan weer vroeg naar huis.

  • 22 April 2016 - 15:32

    Lidy:

    Och Paul en het doet zo zeer als je verbrand bent.
    Lijk je nu een beetje op een kreeft?
    Morgen beter opletten hé?

  • 22 April 2016 - 16:35

    Truus:

    Hihi een kreeftje nu kan best mooi zijn !.

    Maar je hebt nu de zon en geen regen meer ,dus lekker verder gaan met genieten


  • 22 April 2016 - 18:41

    Monica:

    Je moet dus duidelijk wennen dat je je in moet smeren voor de zon. Nou een ezel stoot zich niet 3 keer aan dezelfde steen dus vanaf nu steeds insmeren.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 12238

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: