Maandag 25 april: Zon, zee en strand - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Maandag 25 april: Zon, zee en strand - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Maandag 25 april: Zon, zee en strand

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

26 April 2016 | Sint Maarten, Kooibaai

De titel zegt genoeg; het weer is prachtig en we kiezen er voor om een dagje aan het strand te gaan liggen. Eerst willen we een tocht met een Catamaran boeken die dinsdags vertrekt. Dat is een dagtocht naar Anguilla and Prickly Pear. Helaas is deze trip gecanceld. Een week later is de boot afgehuurd. Wel kunnen we inschrijven voor de tocht die alleen naar Prickly Pear gaat. Deze gaat aanstaande vrijdag. We boeken en hebben zo een mooie dag in het vooruitzicht.
Nog voor half elf zijn we op Karakter. Met een kop koffie en water is het goed toeven op het strand. ’S Middags lunchen we op Karakter. Arlette gaat al vroeg weg, ze gaat bijles geven. Even na vijf uur pikt ze mij weer op bij Karakter.
Thuis doen we nog wat spelletjes en het licht gaat al vroeg uit.

• 26 April 2016 - 18:21

Monica:

stuur alstublieft wat zon hirrheen. Hier is het tegen het vtiespunt. Dank je alvast...