Zondag 22 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Zondag 22 juni - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Zondag 22 juni

Blijf op de hoogte en volg Paul

22 Juni 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

Vanochtend al om 6 uur opgestaan. Dit keer niet alleen omdat ik toch altijd vroeg wakker ben, maar ook omdat ik het verslag van gisteren wilde maken en Arlette om half acht haar laptop wil gebruiken om te werken.
We hebben met Roel afgesproken vandaag om 12.00 uur voor de wedstrijd Belgie – Rusland te gaan om daarna te gaan poolen.
Op weg naar Rembrandt (het café waar we de wedstrijd gaan kijken) voel ik mij niet lekker worden. In het café wordt het niet veel beter. Arlette gaat naar de supermarkt en komt terug met roggebrood en banaan. Na hiervan wat genuttigd te hebben voel ik mij een klein beetje beter, doch nog altijd niet top. We besluiten de planning te wijzigen en na de wedstrijd naar het Casino te gaan waar de airco voor een prima klimaat zorgt. Na een poosje binnen te zijn knap ik weer helemaal op. Terug naar Rembrandt waar we de wedstrijd VS – Portugal gaan kijken. Omdat we vroeg zijn gaan we vooraf darten.
Na de wedstrijd brengen we eerst Roel naar huis en vervolgen onze weg verder naar huis. We zijn al vroeg thuis. Morgen weer vroeg op.

• 22 Juni 2014 - 13:11

An Abee:

Veel plezier met het voetbal kijken. Je hebt het wel naar je zin. Fijn om dat te lezen.

• 22 Juni 2014 - 14:21

Lidy:

Paul ik heb me ff aangemeld om te kijken.
    Als je naar home gaat daar staat een instructievideo.
    Daar staat uitgelegd hoe je de plaats vanwaar jij schrijft moet invullen onder je verslag..
    Succes.
    Ik kan van hieruit niet zeggen dat ik in St. Maarten ben want ik zit nog in Valkenswaard hihi

• 23 Juni 2014 - 08:22

Lidy En Willem.:

Dat was even schrikken. Gelukkig knapte je weer op.
    Geen gekke dingen doen hé?

• 24 Juni 2014 - 00:27

Susan:

Fijn om elke keer te lezen wat je doet en hoe het gaat.
    Lekker genieten en geen rare dingen doen he?? Geen zonnesteek of voetbalkoorts krijgen :):) :)
    Gelukkig is de wereld klein en kun je zelfs ver weg hulp krijgen vanuit Valkenswaard, hi, hi