Dinsdag 8 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Dinsdag 8 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Dinsdag 8 juli

Blijf op de hoogte en volg Paul

09 Juli 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

We gaan kijken hoe de vliegtuigen vlak over je heen komen om te kunnen landen. Een smal stukje strand, daarlangs een weg en vervolgens het beging van de landingsbaan. Mooi om te zien als er een vliegtuig over je heen komt, maar het is zo indrukwekkend om een KLM Boeing vlak over je heen te zien, en vooral ook te voelen, komen. Wat een luchtverplaatsing!
’s Middags de wedstrijd Brazilië – Duitsland. De uitslag is formidabel, 1 – 7. Duitsland staat in de finale! Morgen de wedstrijd van Nederland tegen Argentinië.
Vanavond ben ik met Naufhar en Arlette bij The Stone gaan eten. De naam zegt het eigenlijk al, veel van de gerehten worden op een hete steen geserveerd. Ik had een duet van zalm en tonijn, heerlijk!

• 09 Juli 2014 - 09:01

Lidy En Willem:

Dat wordt weer voetbal kijken want Nederland moet aan de bak.
    Goed aanmoedigen hé!!