Woensdag 9 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Woensdag 9 juli - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Woensdag 9 juli

Blijf op de hoogte en volg Paul

10 Juli 2014 | Sint Maarten, Kooibaai

We gaan vandaag samen ontbijten bij het bakkertje. Ik wilde de multigrain bread, maar die bleken ze vandaag niet te hebben gebakken. Dan maar multigrain croissants. Daarna gaan we ieder ons eigen weg.Arlette zet mij af bij Karakter en gaat kleding shoppen. Het is warm en ik ben blij onder een parasol te kunnen gaan lezen.
Aan het begin van de middag haalt Arlette mij op en gaan we naar huis. Even een frisse douche om later in de middag weer voor het voetbal te kunnen gaan.
We verwachten veel van de 2e halve finale van het WK: de wedstrijd Nederland – Argentinië. Het is druk bij Rembrandt. Helaas is de uitslag minder voor Nederland, we verliezen bij het nemen van de strafschoppen. Niemand had durven dromen dat Nederland zo ver zou komen, maar nu vinden we het resultaat teleurstellend.
Na de wedstrijd naar huis, de dag is voorbij.

• 10 Juli 2014 - 06:42

Truus:

Jammer voor Nederland maar toch zijn ze ver gekomen.

Geniet nog een paar dagen daar en dan is het ook voor jouw weer voorbij.
    En mag je weer naar het koude kikkerland mmmmmmmm

• 10 Juli 2014 - 08:30

Lidy En Willem:

Jammer hé? Maar ja...er moet er eentje winnen en eentje verliezen dus...
    En laat je niet bang maken door Truus want vandaag wordt het ruim 25 graden.
    Zonder gein....geniet nog van de laatste dagen.