Maandag 18 april: Karakter - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Maandag 18 april: Karakter - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Maandag 18 april: Karakter

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

19 April 2016 | Sint Maarten, Kooibaai

’S ochtends om vijf uur gaat de wekker. Arlette wordt langzaam wakker, staat op en maakt de havermout. Daarna douchen. Als ze klaar is gaan we samen eten. We doen nog een spelletje en dan pakt ze de fiets en gaat naar school.
Ik ga ook douchen en pak de e-reader. Om half negen komt Han mij halen en rijden we samen naar Karakter. Daar drink ik mijn eerste kop koffie van de dag. Daarna leg ik mijn handdoek op een ligbed en ga ik lezen. Althans dat was de bedoeling. Ik zit net als het begint te regenen. Terug naar het overdekte gedeelte. Even later is het al weer droog. Ik neem weer plaats. Het blijft de gehele dag bewolkt met af en toe een klein buitje. Bij de meeste buien blijf ik zitten, een enkele keer wijk ik uit naar het droge gedeelte. Het is toch fantastisch om op het strand te kunnen vertoeven, af en toe in te dommelen (ja ik ben nog niet fit), in een boek te lezen en Wordfeud te spelen. Dan neem ik die paar druppels op de koop toe. Han heeft de weersvoorspelling bekeken en weet te melden dat het tot zaterdag slecht weer zal blijven.
Als ’s middags Arlette na haar werk naar mij komt besluiten we om naar huis te gaan. We lopen richting de bus. Het begint te druppelen, het volgende buitje dient zich aan. Net buiten de poort van Karakter worden we al aangesproken; we mogen meerijden. Onderweg regent het behoorlijk.
Thuis ga ik even liggen, doen we een spelletje, lopen naar ‘het chineesje’ om de hoek voor enkele kleine boodschappen, maakt Arlette het eten klaar, nemen we beide een douche en doen we uiteraard weer een spelletje. Ik ga aan mijn verslag van de dag werken. Ik ben bijna klaar als ik per ongeluk op de verkeerde toets druk en alles kwijt ben. Ik kan de moed niet meer opbrengen om het verslag opnieuw te gaan maken. Om negen uur val ik bijna om en besluit ik te gaan slapen.

  • 19 April 2016 - 14:25

    Lidy:

    Over een paar dagen ben je weer helemaal fit en aan het ritme van S. Maarten gewend.
    Wie is Han, Paul?
    Ik hoop dat hij het bij het verkeerde eind heeft en dat het weer niet zo slecht zal zijn.
    Lees ze !!!!

  • 19 April 2016 - 14:44

    An Abee:

    Geen wonder dat je moe bent. Om vijf uur al opstaan. Maar het komt vast goed jij laat je niet kennen.

  • 19 April 2016 - 15:40

    Paul Stege:

    Hoi Lidy, Han en Ingrid woonden tegenover Arlette toen ik de vorige keer bij Arlette op bezoek was. Zij wonen nu in het blok waar Arlette de eerste maanden woonde. Han werkt bij Karakter.

  • 19 April 2016 - 16:49

    Truus:

    Even rustig aan doen Paul en dan komt alles goed !
    Je bent er nog een hele tijd dus mag je even van de rust genieten.



  • 19 April 2016 - 16:50

    Leny:

    Ha Paul, leuk om wat van je te horen. Het verslag komt wel. Het is VAKANTIE hè! Alles in de vakantiestand dus.

  • 19 April 2016 - 19:35

    Monica:

    Zo lekker onstressen heet dat tegenwoordig. En bijkomen van alle drukte en tijdverschil. Veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 12288

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: