Start van mijn 2e reis naar Sint Maarten - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Start van mijn 2e reis naar Sint Maarten - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Start van mijn 2e reis naar Sint Maarten

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

18 April 2016 | Sint Maarten, Kooibaai

Zondag 17 april 2016 ga ik opnieuw naar Sint Maarten.
Zondagochtend in alle vroegte - 03.00 uur - staat Marcel aan mijn deur.
De koffer en reistassen gaan de auto in en we gaan op weg naar Schiphol. De reis verloopt voorspoedig. Onderweg nog maar even gestopt voor een kop koffie.
Op Schiphol verloopt ook alles goed. De koffer mag ik zelf inchecken. Ik heb 2 koffers in elkaar gestopt zodat ik op de terugreis al een deel van de spullen van Arlette mee terug kan nemen. Arlette komt na dit seizoen naar huis; ze heeft dan drie mooie jaren op Sint Maarten les mogen geven.
Om vijf uur heb ik al ingecheckt, om kwart voor acht gaat de gate pas open; wachten dus!
Het vliegtuig landt keurig op tijd. Na lang wachten op de bagage sta ik om half twaalf plaatselijke tijd in de hal van de luchthaven en zie ik Arlette weer. We nemen een taxi naar haar appartement waar we bijpraten.
'S avonds gaan we naar het strand. De eerste mooie avond is direct een fantastische avond, heerlijk BBQ-en met vrienden op het strand. Iedereen heeft wel wat meegenomen en aan drank en eten ontbreekt er niets.

  • 18 April 2016 - 14:35

    Mariet Van Dooren :

    Fijn Paul dat de reis goed is gegaan.
    Geniet van je vakantie en van het samen zijn met Arlette.
    Veel zonnige dagen en lekker genieten .

  • 18 April 2016 - 15:32

    An Abee:

    Zo dat klimkt al goed. Veel plezier met elkaar daar.

  • 18 April 2016 - 15:55

    Monica:

    veel plezier. ik ga je verslagen weer volgen

  • 18 April 2016 - 16:58

    Truus:

    Fijn dat alles goed is gegaan met de reis
    Nu volop gaan genieten

  • 18 April 2016 - 18:49

    Lidy:

    Fijn dat alles goed gegaan is.
    En dat je zo'n heerlijke 1ste avond gehad hebt.
    Daarna zul je wel helemaal op geweest zijn dus vanaf nu rustig aan en volop genieten!
    Groetjes aan Arlette.

  • 19 April 2016 - 02:26

    Arlette:

    Gisteren was meteen al een groot feestje! Wat is het fijn dat je er weer bent papa!
    En Tante Lidy: toen mijn vrienden vroegen of we na de bbq nog ergens een drankje wilde drinken was papa degene die meteen ja zei! Haha!
    Volop aan het genieten hier. Maar vandaag heeft hij inderdaad wat rustiger aan gedaan.

    Dit worden een paar top weken!

  • 19 April 2016 - 13:59

    Agnes:

    Geniet ervan allebei.

  • 19 April 2016 - 16:52

    Leny:

    Genieten dan maar Arlette!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 12259

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: