Woensdag 20 april: Jungle Book - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu Woensdag 20 april: Jungle Book - Reisverslag uit Kooibaai, Sint Maarten van Paul Stege - WaarBenJij.nu

Woensdag 20 april: Jungle Book

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

21 April 2016 | Sint Maarten, Kooibaai

Na het inmiddels dagelijkse ritueel – vijf uur opstaan, ontbijt, spelletje, Alette uitzwaaien, douchen, verslag maken – ruim ik alles op en neem de bus richting Maho. Bij Atletico (het bakkertje waaraan ik twee jaar geleden goede herinneringen heb overgehouden) stap ik uit. Een grote mok koffie en een multigranen croissant verder loop ik langs de school van Arlette richting strand.
Als ik tegen de middag mijn multigranen stokbrood (van Atletico) heb gegeten loop ik over het strand verder richting Karakter. Ik bestel een grote fles water en geniet van de zon die zich vandaag, tegen de verwachting in, volop laat zien.
Arlette komt vrij snel na mij weer thuis; ze zijn eerder klaar op school. Na het eten en douchen zijn we weer gereed voor een avondje uit. We hebben met vrienden afgesproken naar de film Jungle Book te gaan. Een leuke film. Als we weer thuis zijn gaan we als snel weer slapen.

  • 21 April 2016 - 15:16

    Agnes:

    Heerlijk te lezen dat je geniet. Ik weet niet wat ik lees. Bij het ontbijt een spelletje? Pff als absoluut geen ovhtendmens kan ik me daar niets bij voorstellen :)

  • 21 April 2016 - 15:37

    Mariet :

    Fijn dat je het naar je zin hebt en dat het weer goeds.
    Genieten maar.

  • 21 April 2016 - 15:42

    Monica:

    5 uur opstaan terwijleje vakantie hebt. ik moet er niet aan denken. veel plezier verder

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 13 Juni 2014
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 12279

Voorgaande reizen:

17 April 2016 - 11 Mei 2016

Sint Maarten 2016: Op herhaling

16 Juni 2014 - 17 Juli 2014

Sint Maarten 2014

Landen bezocht: